ايران ..30درصد واحدهای تولید و توزیع لوستر در اصفهان تعطیل شد

عرب وعالم

اليمن العربي

30 درصد واحدهای تولید و توزیع لوستر در اصفهان تعطیل شدند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای رژیم، معاون اتحادیه چینی، بلور و لوستر اصفهان، تعداد واحدهای تولید و توزیع کننده این صنعت را در اصفهان 110 واحد برشمرد و گفت: «با واردات بی‌رویه لوسترهای بی‌کیفیت چینی، اکنون 30 درصد از این واحدها تعطیل و 120 کارگر بیکار شده‌اند».

معاون این اتحادیه به نام محمدرضا یراقی اصفهانی، ورود کالاهای نامرغوب چینی و پایین آمدن قدرت خرید مردم را عامل رکود کالاهای داخلی و تعطیلی واحدهای تولیدی ذکر کرد.
استمرار تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانجات
هر روز اخباری حاکی از تعطیلی کارخانه‌های تولیدی و صنعتی در رسانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها به چشم می‌خورد.

در این میان، وضعیت برای واحدهای تولیدی و به‌خصوص واحد‌هایی که در شهرک‌های صنعتی مشغول به کارند هر روز بد و بدتر می‌شود. بر اساس اخبار رسیده، برخی از واحدهای تولیدی با کمتر از نیمی از ظرفیت خود مشغول به کار هستند و بسیاری از آنها هم به‌صورت تعطیل کامل یا نیمه تعطیل درآمده‌اند و در این میان زندگی کارگران بیکار شده و حقوق نگرفته روز به روز بیشتر تحت فشارهای مالی قرار می‌گیرد.

بر اساس اعتراف یک عضو مجلس رژیم، کارخانه‌های به نامی هم‌چون ارج، پارس الکتریک و آزمایش و... تعطیل شده‌اند.

یک عضو مجلس آخوندی از تالش در جریان جنگ باندهای رژیم بر سر نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری گوشه‌یی از وضعیت فاجعه‌بار تعطیلی واحدهای تولیدی و کارخانه‌ها در دوران آخوند روحانی را برملا کرد وی گفت:
«طبق آمار حدود 350 واحد تولید لبنیات، دهها کارخانه تولید فولاد، سیمان، کاشی سرامیک، قند، شکر، صنایع چوبی در سالهای فعالیت دولت تدبیر و امید تعطیل شده‌اند؛ کارخانه‌هایی به نامی هم‌چون ارج، پارس الکتریک و آزمایش و دهها کارخانه دیگر، پس از 50سال فعالیت در دولت شما تعطیل شد».