اعتراف بادامچیان:‌ آن مردمی که با کیک و ساندیس پای صندوق رأی می‌کشاندیم دیگر نیستند

عرب وعالم

اليمن العربي

اسدالله بادامچیان عضو باند فاشیستی مؤتلفه
اسدالله بادامچیان عضو باند فاشیستی مؤتلفه با حمله به پاسدار قالیباف کاندید نمایش انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: به نظر من، آرای قالیباف نسبت به سال ٩٢ کمتر است. قالیباف کارنامه بدی را برای خود به جا گذاشته است که مهمترین آن پلاسکو است. مردم ما نسبت به‌ سال ٩٢ آگاه‌تر شده‌اند و می‌دانند که به چه کسی باید رأی بدهند و آن مردمی که با کیک و ساندیس پای صندوق رأی می‌کشاندیم دیگر نیستند یا دوره‌شان تمام شده است.

وی همچنین در پاسخ به سؤالی درباره کاندیداتوری آخوند جلاد رئیسی گفت:‌ اگر بخواهم شفاف صحبت کنم به نظر من، شانسی ندارد؛ با توجه به کارنامه این شخص می‌توان تا حدودی حدس زد که جامعه گرایشش به کدام سمت است. 

بادامچیان همچنین نسبت به تکرار قیام 88 ابراز نگرانی کرد و گفت به نظر من، سال ٩٢ هر لحظه منتظر یک اتفاق بودیم اتفاقی که منجر به خسارت‌های زیادی می‌شد که مهم‌ترین این خسارات فضای ناآرامی است که در همه‌جا حاکم می‌شود؛ از مراکز آموزشی و دانشگاهی تا ادارات و حتی جامعه. همین موضوع باعث شد که به سیاست بین‌المللی و اقتصاد ما ضررهای زیادی برسد که تا به امروز دولت یازدهم نتوانسته است این خسارتها را جمع‌وجور کند.