حمله رئیس ستاد نمایش انتخابات رئیسی به روحانی: برجام چیزی جز خفت و خواری نداشت

عرب وعالم

علی نیکزاد
علی نیکزاد

علی نیکزاد رئیس ستاد انتخاباتی آخوند جلاد ابراهیم رئیسی گفت: «متأسفانه برجام چیزی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشت؛ برجام می‌خواست چرخ زندگی مردم را بچرخاند و زندگی آنها را متحول کند و برای پاسپورت ایرانی عزت داشته باشد اما هیچ‌کدام از آنها نبود».

وی افزود: «دولتی که در هتل درویشی مشهد مراسم مجلل و سمینار چند صد میلیاردی برگزار می‌کند قطعاً درد مردم حاشیه‌شهر در مناطق سیس‌آباد، اسماعیل‌آباد و غیره را درک نمی‌کند. چرا برخلاف قانون، برخی افراد که اسم وزیر و کارگزار نظام اسلامی را یدک می‌کشند ثروت خود را به قوه قضاییه اعلام نمی‌کنند؟ 

رئیس ستاد انتخاباتی آخوند ابراهیم رئیسی گفت

در بحث بیکاری هم نرخ بیکاری ایران در استانها هم بسیار بالا است و رتبه ایران در این رابطه 13 رتبه نزول یافته است. از مجموع 80 میلیون ایرانی، 20 میلیون زیر خط فقر، 5 میلیون تحت پوشش نهادهای حمایتی، 20 میلیون نگهدارنده صورت سرخ با سیلی و 20 میلیون با حداقل حقوق هستند و 5 میلیون هم از حقوق بالا و نجومی برخوردارند.

وی افزود:‌ «این ظلم است که بگویم اگر حجت‌الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور شود در کشور جنگ می‌شود؛ بر اثر مقاومت ملت ایران است که آمریکا جرأت حمله به این کشور را ندارد».