مقاومت ايران:اظهارات يكي از فرماندهان سپاه آخوندي نشان ميدهد تنها راه حل مساله سوريه و منطقه خلع يد از رژيم ايران از كشورهاي منطقه ميباشد

عرب وعالم

اليمن العربي

آقاي محمد محدثين مسئول كميسيون خارجه شوراي ملي مقاومت ايران در يك اظهار نظر مطبوعاتي گفت: پاسدار سرتيپ پاكپور فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران وقيحانه اعلام كرد سپاه پاسداران به اعزام نيروهاي خود به سوريه ادامه ميدهد وي گفت: همانطوری که خامنه اي گفت «جمهوری اسلامی در همه ابعاد به سوریه کمک کرد و در بعد نظامی هم کمک‌های مستشاری انجام می‌شود . کمک مستشاری تنها در بعد طراحی نیست بلکه در تکنیک و تاکتیک هم هست و برای همین نیروها باید در میدان حاضر باشند .... شما وقتی می‌خواهید به ارتش یک کشور در جنگ کمک مستشاری بدهید، باید در صحنه حضور داشته باشید ... یک جنگ ابعاد مختلفی دارد که مهمترین بخش آن بخش زمینی است و ما هم در این بخش به کمک نیروی قدس رفتیم و از برادران باتجربه زمان جنگ و درگیری‌های چند سال اخیر شمال غرب و جنوب شرق کشور که شکل آن با جنگ سوریه نزدیک بود- به عنوان مستشار به سوریه فرستادیم که الان هم آنجا هستند و باز هم اعزام خواهیم داشت و تا زمانی که نیاز داشته باشند کمک مستشاری خودمان را ادامه می‌دهیم».
اين اظهارات وقيحانه يك سركرده پاسداران آنهم در شرايط كنوني بر چند حقيقت دلالت دارد
اولا- رژيم آخوندي تنها طرفي است كه هيچگاه از حمايت از اسد جلاد دمشق دست بر نخواهد داشت چرا كه با سرنگوني اسد كيان موجوديت خودش به خطر مي افتد و سرنگوني آن تسريع ميشود.

ثانيا- خامنه اي و سپاه پاسداران اصلي ترين طرفي است كه در 6 سال گذشته رژيم اسد را بر سركار نگاه داشته و در كشتار 500 هزار و آواره كردن بيش از 10 ميليون مسئوليت مستقيم دارند. خامنه اي به همراه اسد بايد بخاطر جنايت جنگي و جنايت عليه بشريت محاكمه شوند

ثالثا- حل و فصل مساله سوريه و منطقه در گرو خلع يد از رژيم ايران و سپاه پاسداران در سوريه و عراق و يمن است. قدم اول براي تحقق اين هدف گذاشتن سپاه پاسداران در ليست تروريستي است. بي عملي جامعه جهاني در مقابل رژيم آخوندي و سپاه پاسدارانش ، اين رژيم را در مداخلاتش در سوريه به غايت جري كرده است.