تشویق به تحریم انتخابات خیانت به مردم است

عرب وعالم

أرشفية
أرشفية

سنندج- رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی حسن روحانی درکردستان گفت: کسانی که به نام روشنفکر در استان ما تحریم انتخابات و رای ندادن را تشویق می کنند به مردم خیانت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال جلالی زاده عصر امروز سه شنبه در افتتاحیه ستادمرکزی انتخاباتی حسن روحانی در کردستان ضمن تبریک معراج رسول اکرم(ص) گفت: پیغمبرما رهبر شرف، افتخار و انسانیت و مدافع مستعضفان بود و جنبش و حرکت نهضت ما هم  در راستای تحقق آرمان های انسانی و برقراری عدالت و مساوات در کشورمان است.

وی با اشاره به اینکه ما به خاطر یک مسئله و موضوع کنار هم جمع شدیم، عنوان کرد: همه ما باید قهرمان  شویم و مدافع حق و حقوقمان باشیم و اجرای قانون اساسی را مطالبه کنیم.

وی بیان کرد:امروز خوشحالیم که کسانی حکومت می کنند و دولت را به اقتدار در اختیار دارند به عقلانیت و خردگرایی توجه زیادی می کنند.

جلالی زاده با بیان اینکه ما افتخارمی کنیم دولت به دنبال تامین امنیت تمام ایرانی هاست، اظهارداشت: همه به این مهم آگاه هستیم که حکومت و اداره  هر کشوری مستلزم وجود امنیت و آرامش است و تا امنیت برقرار نباشد کسی نمی تواند حقوق خود را مطالبه کند.

وی ادامه داد: لازمه مطالبه حقوق در هرجامعه ای هم این است که افرادی که مسائل اجرایی را برعهده دارند از تدبیر، تفکر و تامل ویژه ای برخوردار باشند.

وی با اشاره به اینکه تندرویی در هیچ دین و مذهب و مرامی قابل قبول نیست، اضافه کرد: امروز دنیای بشریت به ویژه جهان سوم هیچ گاه به فکر رادیکالیسم رای نمی دهد و هیچ فکری از تندرویی و خشونت دفاع نمی کند.

جلالی زاده اظهارداشت: دنیا به ویژه خاورمیانه  از جنگ و خشونت و تندروی به تنگ آمده است و در این شرایط  باید شکر گذار باشیم که کشورمان در امنیت کامل به سر می برد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین خواسته ومطالبه ما حفظ زبان و فرهنگمان است، بیان کرد: در دولت روحانی رشته زبان و ادبیات کردی در دانشگاه کردستان  تاسیس شد تا مربیانی برای تدریس در مدارس تربیت شوند.
رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی دکتر روحانی درکردستان عنوان  کرد: ما به دنبال توسعه همه جانبه و ایجاد کارخانه  ومراکز اشتغال هستیم.
جلالی زاده افزود: برای سربلندی و سرافرازی کشورمان جوانان زیادی جان خود را فدا کردند ما نیامدیم با سایر کشورها دشمنی کنیم اسلام دین محبت و مهربانی و گفتگو است.

وی اظهارداشت: کسانی به نام روشنفکر، فرهنگی و به نام سیاسی در استان ما تحریم انتخابات و رای ندادن را تشویق می کنند  این افراد به مردم خیانت می کنند.

وی عنوان کرد: اگر نسبت به سرنوشت کشورمان بی تفاوت باشیم و در انتخابات نقشی نداشته باشیم به کسانی که دشمن دموکراسی ومخالف عدالت و اجرای قانون اساسی هستند، کمک کردیم.

رییس ستاد تبلیغات انتخاباتی روحانی درکردستان ادامه داد: همه ما می توانیم با رای خود در انتخابات ریاست جمهوری درتغییرات و تحولات کشورمان سهیم باشیم.