در آستانه انتخابات نمايشي تجمع معلمين در آموزش و پرورش تهران

عرب وعالم

اليمن العربي

فرشيد اسدي

در آستانه انتخابات نمايشي رياست جمهوري در ايران معلمين به جان امده در تهران طی تجمع اعتراضی؛ با شعار يك اختلاس كم بشه مسكن ما حل ميشه ، خواستار رسيدگي به حل مشكلات خود شدند. 

جمعی از معلمین به جان آمده تهراني روز گذشته در مقابل اداره آموزش و پرورش تهران تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواستار رسیدگی به حل مشکلات خود شدند. تجمع‌کنندگان در اعتراض به دزديهاي نجومي و اختلاس مسئولين حكومتي شعار می‌دادند «یک اختلاس کم بشه مسکن ما حل میشه».

تجمعات اعتراضي مردم در آستانه انتخابات نمايشي در تهران وشهرستانها افزايش يافته است و رژيم ايران سراسيمه در صدد كنترل وضعيت بر آمده تا با ايجاد فضاي امنيتي وسركوب واختناق مانع گسترش اعتراضات و قيام مردم شود.

در تهران صبح روز سه شنبه نیروهای سرکوبگر یگان ویژه و نیروی انتظامی در وحشت از تجمع اعتراضی مردم به‌خاطر مطالباتشان و برای کنترل وضعیت در آستانه نمایش انتخابات در میادین و خیابانهای مرکزی تهران مستقر شده‌اند. از جمله: 50 موتوری یگان ویژه در مقابل بانک مرکزی و 50 موتوری یگان ویژه در خیابان قرنی نرسیده به پل کریمخان مستقر شده‌اند. همچنین در میادین بهارستان، امام حسین، انقلاب و چهارراه ولی عصر خودروهای نیروی سرکوب انتظامی در چهار طرف میدان و چهار راهها مستقر هستند.